topbella

2010. április 24., szombat

Kis helyzetjelentés

Mostanában eléggé ellustultam és eléggé össze-vissza kuszálódtak melyik írást folytatom, melyik marad várakozásba. Most már eldöntöttem hetente egy fejezet fel fog kerülni a blogra, ha nem több. Persze ez nem biztos, hogy gyakran lesz XD Elég sok ötletem van. Azt vettem észre az a baj velem, hogy elkezdek egy történetet és amint rájövök ez így nem jó, hagyom az egészet. Sajnos ilyen ingatag vagyok etéren. ^^" Amiket tuti végig viszek az a Silver Moon és a Vampire Bodyguard. A többi az már jövő kérdése na meg kedv. ^^" Na, de majd próbálok minél több történetet úgy eltervezni, hogy annak befejezése is legyen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Fotóm
Sillya
24 éves vagyok és haladó blogger. A kedvenc témáim: anime/manga,fanfiction,könyvek.Imádom a rock zenét és a fantasy történeteket. Szeretek saját történeteket írni vagy leírni a véleményem az olvasott művekről, megnézett sorozatokról.
Teljes profil megtekintése