topbella

2010. május 3., hétfő

Egész évi fanfic projekteim

Rájöttem felesleges lenne egyszerre 5-6 fanficet írni, mert nem is bírnám ötlettel+ nem is bírnám leírni, ahogy ismerem a lusta fajtámat. XD Tehát kiválasztottam a szerencséseket és azokat fogom egész évben vinni. Se többet se kevesebbet. Ha új dolgok jutnak eszembe azokat mind tervezetthez fogom felírni. A szerencsés 2+1:
Silver Moon - Ezüst hold
Vampire Bodyguard
+1: Gundam 00 fanfic - Egy békés világért
azért + 1-nek írtam, mert ezt a fanficem csak ide rakom fel. Tulajdonképpen a Gundam 00 mániám kell kiélnem így, amíg ki nem jön a movie szeptemberben. Mellesleg néhány kedvenc párosom úgy tűnik a movie alatt sem jön össze és ezt végképp nem hagyhatom. XD
Röviden ennyi, amit elterveztem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Fotóm
Sillya
24 éves vagyok és haladó blogger. A kedvenc témáim: anime/manga,fanfiction,könyvek.Imádom a rock zenét és a fantasy történeteket. Szeretek saját történeteket írni vagy leírni a véleményem az olvasott művekről, megnézett sorozatokról.
Teljes profil megtekintése