topbella

2010. október 1., péntek

Újdonságok


Huh, de régen nem írtam ide semmit. Szégyenlem is magam, mert már nagyon ellustultam. Hónapok óta nem írtam semmit. De ezt be fogom pótolni. Bár mostanában nagyon elfoglalt vagyok, de amíg beteg voltam sok új ötlet jutott eszembe, tehát mostanság sok frissre lehet számítani. És most már tényleg így lesz és nem csak ígérgetem. Emellett eldöntöttem, hogy itt fogom vezetni, hogy melyik fanficbe hol járok és melyik fejezetet írom épp. A másik, hogy a Gundam 00 fanfic címe és története teljesen átalakult és az lett az új címe: Gundam 00 - Virágok. Nos igen. Egy gundam 00 folytatást akartam írni, de inkább olyan írásba kezdek, ami a Gundam 00 női szereplőiről mesél el 1-1 történetet 1-2 fejezet erejéig, mivel igen el voltak hanyagolva. És amint lehet látni az oldal megkapta élete első designjét. Természtesen Gundam 00-os. XD
Nos akkor a jelentés:
Vampire Bodyguar: 11.fejezet - Felfordulás, éjszaka, vérfarkasok...?(folyamatban)
Silver Moon - Ezüst Hold: 3.fejezet -Változások kezdete (folyamarban)
Gundam 00 - Virágok: 1.fejezet - Feldt Grace: Nem vagyok egyedül(előkészületben)

Nos ennyi lenne. Ha minden jól megy holnap jelentkezem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Fotóm
Sillya
24 éves vagyok és haladó blogger. A kedvenc témáim: anime/manga,fanfiction,könyvek.Imádom a rock zenét és a fantasy történeteket. Szeretek saját történeteket írni vagy leírni a véleményem az olvasott művekről, megnézett sorozatokról.
Teljes profil megtekintése