topbella

2011. április 8., péntek

Jó rég...

Hát igen. Ismét írói válságban szenvedtem és a lustaság is közrejátszott. Rengeteg történetet kezdtem el és dobtam a süllyesztőbe. Jelenleg kettőn dolgozok. A Silver Moon - Ezüst hold című történetem teljesen átírom. A többi történet egyelőre talomban vannak. És elkezdek egy teljesen új történetet, amit nagyon jóra akarok, így amíg ezt és a Silver Moon-t elfogadhatóra nem dolgozom ki, addig ide nem írok semmit. De mivel sok ötletem van és nagy az írói kedvem remélem mostanában nem kell ezt a blogot hanyagolni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Fotóm
Sillya
24 éves vagyok és haladó blogger. A kedvenc témáim: anime/manga,fanfiction,könyvek.Imádom a rock zenét és a fantasy történeteket. Szeretek saját történeteket írni vagy leírni a véleményem az olvasott művekről, megnézett sorozatokról.
Teljes profil megtekintése