topbella

2014. július 4., péntek

Shillya tervei, amik talán csak álmok

Tudom, tudom. Már gyakran írtam ilyet, de most nyáron egész 'lelkes vagyok' (már két fanficet írtam XD) és remélhetőleg még többet is fogok. :D

Tervek a közeljövőben

A, Fanficek terén:
Főként párosokról fogok írni, bocsi, akik nem szeretik a romantikát. De a történetbe nem akarok annyira belerondítani, de lesz kivétel :D Szóval tervezek:
* Solomon x Sheba (Magi)
* Judal x Kougyoku (Magi)
* Aladdin Alma Toran-ban (na ez egy kivétel :P itt nem párosok lesznek)
* egy Psycho-Pass fanfic, ami kicsit jobban foglalkozik a Sybill rendszerrel
* egy Fairy Tail fanfic, ami a sárkányokkal foglalkozik
* Gajeel x Levy (Fairy Tail) vagy Lucy x Natsu (Fairy Tail)
* Suga x me (Haikyuu) szép is lenne XD

B, Saját történet tervek
Nos, mindenképp szeretném a sivatagos sztorim folytatni, aminek a 0. fejezetét felraktam. Illetve szeretnék egy új sztorit is egy mágusokból álló szervezetről, világukról és azok "bajos" tagjairól. Ezt egy korábbi ficem ihlette.  Hogy ez egy fejezetes, pár fejezetes vagy hosszabb lesz az kiderül.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Fotóm
Sillya
24 éves vagyok és haladó blogger. A kedvenc témáim: anime/manga,fanfiction,könyvek.Imádom a rock zenét és a fantasy történeteket. Szeretek saját történeteket írni vagy leírni a véleményem az olvasott művekről, megnézett sorozatokról.
Teljes profil megtekintése